❤☂خدايا... فريادم بي صداست☂❤
❤☂خدايا... فريادم بي صداست☂❤
ازساير صفحات وبلاگ كه تو ((انتهاي صفحه)) مشخصه هم بازديد كنيد...لطفا (( نظر يادتون نره )). براتون بهترين ها رو آرزو ميكنم. خوش بگذره!!! 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان علي طاهري_خدايا فريادم بي صداست...... و آدرس ali.mosafer.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





زمستان آمد؛ تو فقط برای گنجشک ها, پشت پنجره دانه بریز .من دیگر مواظب قلب شکسته ام نیستم اما نگران نباش جای تو زیر پلکم است.زمستان آمد؛ تو فقط قول بده در را برای بچه گربه های سر راهی باز میگذاری, من خودم چمدانم را که تمام این سال ها پر از تنهایی هایت کرده ام میبندم.

 

 

زمستان آمد ؛ یادت باشد لباس های گرمت را از گنجه در آورده ام و توی کمد آویزان کرده ام؛ سیگار هم زیاد نکش, این خطوط موازی جای پای من و چرخ های چمدان زود زیر برف سنگین پاک میشود؛ از حرف همسایه هراس نداشته باش. 

 

 

زمستان آمد؛ درخت های بی برگ...کلاغ های بی حیا...دست های من...هو هوی بادی که عاقبت دل تو را برد...موهای آشفته خاطراتم...کسی سر از پنجره بیرون آورد و به ما گفت این وقت علاقه کجا میروید؟ تنها سرم را بلند کردم و گفتم این حرف را پاییز که عاشق شدم زدی؛ حالا سرد است و تو به تصویر بی قاب من و این درخت های عریان و این قار قار ناهنجار نمیایی.ببند این قاب دو لته ات را.

زمستان آمد و تو....................... رفته اي

 



نظرات شما عزیزان:

هـــــــــــــــــــــــــــــُمـــــا
ساعت0:25---3 آذر 1390
_______________@@@@@_______

________________@@@@@_______

________________@@@@@_______

________________@@@@@_______

________________@@@@@_______

________________@@@@@_______

________________@@@@@_______

________________@@@@@_______

________________@@@@@_______

__@@@@@@@@@@@@@@_______

__@@@@@@@@@@@@@@_______

_______________________________

_________@@@@@@@___________

_____@@@@@@@@@@@_________

___@@@@@______@@@@@_______

__@@@@@_________@@@@@_____

_@@@@@___________@@@@@____

_@@@@@___________@@@@@____

_@@@@@___________@@@@@____

__@@@@@_________@@@@@_____

___@@@@@______@@@@@_______

______@@@@@@@@@@@________

_________@@@@@@@____________

________________________________

__@@@@@____________@@@@@__

___@@@@@__________@@@@@___

____@@@@@________@@@@@____

_____@@@@@______@@@@@_____

______@@@@@____@@@@@______

_______@@@@@__@@@@@_______

________@@@@@@@@@@________

_________@@@@@@@@@________

__________@@@@@@@@_________

___________@@@@@@@_________

____________@@@@@@__________

_______________________________

____@@@@@@@@@@@@@______

____@@@@@@@@@@@@@______

_________________@@@@@______

_________________@@@@@______

_________________@@@@@______

____@@@@@@@@@@@@@______

____@@@@@@@@@@@@@______

_________________@@@@@______

_________________@@@@@______

_________________@@@@@______

____@@@@@@@@@@@@@______

____@@@@@@@@@@@@@______
میــــــــــــــــــــــــــ ــ ـدونی چه خبره؟ نمیـــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــدونی؟
خوب من اپ کردم دیـــــــــــــــــــــــگه


leila
ساعت11:15---7 دی 1389

! من نه عاشق بودم
و نه محتاج نگاهی كه بلغزد بر من
من خودم بودم و یك حس غریب
كه به صد عشق و هوس می ارزید
من خودم بودم دستی كه صداقت می كاشت
گر چه در حسرت گندم پوسید
من خودم بودم هر پنجره ای
كه به سرسبزترین نقطه بودن وا بود
و خدا می داند بی كسی از ته دلبستگیم پیدا بود
من نه عاشق بودم
و نه دلداده به گیسوی بلند
و نه آلوده به افكار پلید
من به دنبال نگاهی بودم
كه مرا از پس دیوانگیم می فهمید
آرزویم این بود
دور اما چه قشنگ
كه روم تا در دروازه نور
تا شوم چیره به شفافی صبح
به خودم می گفتم
تا دم پنجره ها راهی نیست
من نمی دانستم ...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 6 دی 1389برچسب:, ] [ 12:8 ] [ علي طاهري ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

تو هرچه می خواهی باش ، اما ... آدم باش !!! چقدر نشنیدن ها و نشناختن ها و نفهمیدن ها است كه به این مردم، آسایش و خوشبختی بخشیده است !!! مگر نمی دانی بزرگ ترین دشمن آدمی فهم اوست؟ پس تا می توانی خر باش تا خوش باشی. امروز گرسنگی فكر ، از گرسنگی نان فاجعه انگیزتر است . برای خوشبخت بودن ، به هیچ چیز نیاز نیست جز به نفهمیدن !
موضوعات وب
امکانات وب

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 22
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 2558
بازدید کل : 1035949
تعداد مطالب : 60
تعداد نظرات : 2657
تعداد آنلاین : 1




فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
**********
********* **********

كد موسيقي براي وبلاگ